į pradžią turinys susisiekite  
Informacija apie jogą » Joga jūsų akims
Bhrumadhya drishti (Brumadja drišti)

Tai žvilgsnio ir dėmesio fiksacija į tašką tarp antakių. Drišti techniką galima naudoti atskirai arba atliekant asanas.

 

Atlikimo technika:

Akys pasyvios, pusiau atpalaiduotos, žvilgsnis fiksuotas. Sutelkite savo dėmesį į tašką tarp antakių ir „patraukite“ jį į galvos vidurį. Žvilgsnį sutelkite aukštyn ir į vidų, taške tarp antakių.

 

Kvėpuokite ramiai ir ritmiškai. Nemirksėkite. Galvą laikykite tiesiai, nekelkite jos aukštyn. Jei pavargote – pamirksėkite keletą kartų.

 

Iš pradžių bus sudėtinga išlaikyti žvilgsnį taške tarp antakių ilgiau nei keletą sekundžių.

Tiesiog kartokite pratimą kelis kartus. Po truputį susikaupimo laikas ilgės – iki kelių minučių.

 

Po to užmerkite akis, atpalaiduokite jas ir pusę minutės pailsėkite.

Galite pratimą atlikti dar 2 kartus.

 

Ši technika ne tik visapusiškai teigiamai veikia akis,  bet ir padeda susikaupti, geriau koncentruoti savo dėmesį.

Sąmoningas žvilgsnio sulaikymas ir nukreipimas beveik automatiškai veda į būseną „čia ir dabar“, kai nurimsta protas.