į pradžią turinys susisiekite  
Informacija apie jogą » Mudros (Pirštų joga)
Atmanjali-mudra (Maldos gestas)

Prie krūtinės sudėti delnai padeda susikaupti, suteikia vidinės ramybės, balanso, harmonijos, tylos jausmą. Šis gestas aktyvina ir harmonizuoja abu smegenų pusrutulius, sustiprina dėkingumo, prašymo meditaciją.

 

Tokia rankų padėtis – dėkingumo ir pagarbos ženklas. Rytuose tokiu gestu sveikinasi ir išreiškia dėkingumą.

 

Atlikimo technika:

Sudėkite delnus širdies čakros srityje. Tarp delnų tegu lieka nedidelis tarpas – nesuspauskite jų. Ramiai ir lygiai kvėpuokite.

Prieš ar po meditacijos sėdint ar stovint iškelkite rankas į dangų ir ilgokai taip pabūkite.

 

Atmandžali mudra yra labai veiksminga. Ji ramina mūsų mintis ir suteikia joms aiškumo, dvasinių jėgų, kurios po to yra transformuojamos į fizines jėgas.

 

Vizualizacija:

Įsivaizduokite, kad esate jums šventoje vietoje. Veikiausiai jūs žinote ypatingą šios vietos jėgą. Čia jaučiate ypatingą energetiką. Bet kada mintimis tą energiją galite pernešti į savo kambarį.

Bandykite jausti tą energiją ir savo viduje.

 

Mudra atves jus į tylą ir, jei dėkojate, kažko prašote ar užduodate klausimą, pagalba būtinai ateis pačiu reikiamiausiu laiku. Prieš baigiant meditaciją dar kurį laiką pabūkite tyloje.

 

Afirmacija:

Su nuoširdžiu dėkingumu priimu viską, kas manęs laukia.