į pradžią turinys susisiekite  
Joga » Asanos
Balasana (Vaiko poza)

Žmogus dažnai patiria nerimą, paniką,t.y. vienokias ar kitokias baimes, kurios lyg ir neturi išorinių priežasčių. Tos emocijos ateina iš vidaus, o priežastis slypi giliai giliai...

 

Jogoje yra asanų, padedančių harmonizuoti savo psichinę būseną. Viena paprasčiausių ir efektyviausių – Balasana, arba vaiko/kūdikio poza. Jau pats asanos pavadinimas daug ką pasako. Būtent vaikystėje mes jaučiamės maksimaliai apsaugoti nuo problemų, kurios vėliau auga kartu su mūsų amžiumi. 
 

Balasana ramina nervų sistemą, padeda susitvarkyti su stresu ir lėtiniu nuovargiu, ramina mintis.

 

Atlikimo technika:

Atsisėskite ant kulnų. Iškvepiant lėtai lenkitės žemyn, kol kakta pasieksite grindis. Rankos laisvai guli prie liemens delnais į viršų. Atpalaiduokite pečius. Užsimerkite. Laisvai kvėpuokite.

 

Jei dėl kažkokių priežasčių negalite atlikti šios asanos – tiesiog pagulėkite ant pilvo. Galima sakyti, tai yra supaprastinta vaiko poza, tik kojos čia - tiesios. Žodžiu, jei jaučiate nerimą, baimę, dirglumą ar  nervingumą, tiesiog pagulėkite ant pilvo. Galvą laikykite smakru žemyn arba ant vieno ar kito skruosto.