į pradžią turinys susisiekite  
Joga » Asanos
Paschimottanasana (Pasilenkimas pirmyn)

Tai viena geriausių jogos pozų. Paschimottanasana ištempia visą stuburo kanalą, kuriuo eina Sushumna, taip skatindama nervinius impulsus kilti į aukštesniuosius centrus.  

 

Pranos srautas čia kyla Sushumna kanalu, taip pažadinama virškinimo ugnis, stiprinama  virškinimo sistema. Aišku, tai nevyksta po kelių pakartojimų – tam reikia reguliarios kasdienės praktikos.

 

Būnant asanoje yra masažuojami vidaus organai – tulžis pūslė, blužnis, inkstai, antinksčiai, kepenys.  O tai teigiamai veikia esant virškinimo sutrikimams, apetito nebuvimui, vidurių užkietėjimui,  pilvo pūtimui, diabetui, mėnesinių ciklo sutrikimams, lytinės sistemos ligoms.

 

Kai kūnas ir protas yra įsitempę, ši asana, reguliuodama antinksčių darbą, padeda atsipalaiduoti.

 

Atlikimo technika:

 

Atsisėkite tiesia nugara. įkvepiant pakelkite rankas aukštyn, dar labiau ištiesdami nugarą. iškvepiant lenkitės pirmyn, kuo labiau ištempdami savo stuburą. Turite lenktis per klubus! Kvėpuokite ramiai, koncentruokitės į bambos sritį. 

 

Galutinėje asanos fazėje visas kūnas turi būti atpalaiduotas.

Paschimottanasana atliekama po kitų asanų, nes raumenys ir sausgyslės turi būti elastingos!