į pradžią turinys susisiekite  
Informacija apie jogą » Asanos
Ustrasana (Kupranugario poza)

Atlikimo technika

Klūpime ant kelių. Iškvepiant lenkiamės atgal, atlošiame galvą, plaštakomis pasiekiame kulnus. Pradiniame etape taip išbūkite tik keletą sekundžių. Kvėpuokite ramiai.

Iš pozos išeikite lėtai ir atsargiai, kurį laiką ilsėkitės klūpant. Po to – kartokite dar kelis kartus. Tada ilsėkitės gulėdami ant nugaros.

Koncentruokitės į savo stuburą. Jei atsiranda nemalonių pojūčių – išeikite iš pozos ir pailsėkite.

 

Poveikis

Ustrasana stiprina nugaros raumenis, kelius, klubus, vidaus organus, gerina juosmeninės  ir kaklinės stuburo  srities lankstumą. Reguliariai praktikuojant suteikia ištvermės, gerina kvėpavimo sistemos veiklą.

 

Kontraindikacijos

Poza nerekomenduojama  esant stuburo ar kelių traumoms, skydliaukės hiperfunkcijai, aukštam kraujospūdžiui, galvos smegenų kraujotakos sutrikimams, akių ligoms, migrenai.