į pradžią turinys susisiekite  
Informacija apie jogą » Asanos
Vrikshasana (Medžio poza)

Kad medis augtų, turi turėti tvirtas, gilias šaknis.

Mes visi esame kaip tie medžiai ir, norėdami tobulėti, turime stiprinti savo ryšį su žeme – jausti tvirtą pagrindą po kojomis. Tuomet rasime savo tikrą, vidinę atramą, vidinį stabilumą, savo vietą šiame pasaulyje.

 

Didžiąją laiko dalį praleidžiame su batais. Negyvename, nedirbame, nesėdime ir nemiegame ant žemės. Mūsų pėdos, turinčios tūkstančius nervinių galūnėlių, pamiršo, kas yra savo oda jausti žemės paviršių. Šimtai biologiškai aktyvių taškų nustoja būti aktyviais. Atrofuojasi sensoriniai ir energetiniai ryšiai tiek su žeme, tiek su visu organizmu. 


Šiuolaikinis gyvenimo būdas tolina mus nuo gamtos ir nuo natūralių mūsų poreikių. Už tai mokame savo fizinės ir psichinės sveikatos sąskaita.

 

Atlikimo technika

Sulenkite vieną koją. Pėdą remkite į vidinį tiesios kojos šlaunies paviršių. Pakelkite delnais sudėtas rankas aukštyn. Vėliau kartokite kita koja. 

 

Kvėpavimas

Pilnas kvėpavimas. Jauskite, kaip įkvėpimas pripildo ir plečia. Koncentracija į kvėpavimą padeda nuraminti protą ir išlaikyti pusiausvyrą.

Jauskite tvirtas savo pėdas - stabilų pagrindą po kojomis.

Švelniai „aukite“ visu stuburu aukštyn. Kaip medis tieskitės į Saulę.

Koncentruokitės į delnus, kvėpavimą, pusiausvyrą  ar stuburą.

Jauskite ramią ir harmoningą vidinę būseną. Žvilgsnis turėtų būti fiksuotas į vieną tašką.

Klausykitės savo vidaus.

 

Poveikis

Padeda susikoncentruoti, lavina pusiausvyrą, suteikia stabilumo, stiprina kojas ir stuburą, gerina laikyseną.

Praktikuoti ją galima kasdien.  Buvimo laikas asanoje palaipsniui ilginamas iki 5 min, vėliau – ir  iki 10-15 min ant vienos kojos.