į pradžią turinys susisiekite  
Informacija apie jogą » Joga jūsų akims
Palmingas akims. Jūsų plaštakų jėga

Palmingas – pratimas, skirtas akims atpalaiduoti. Tai senovinė jogos technika. Ją rekomenduojama atlikti kaskart, kai jaučiate įtampą akyse.

 

Kiekvienas organas, kiekviena kūno dalis turi savo energetiką. Probleminiai organai turi silpnesnį biolauką, stipresni – atvirkščiai. Pažvelkite į savo rankas. Čia yra pati stipriausia energija!

 

Iš pirmo žvilgsnio tai – labai paprasta technika, nereikalaujanti ypatingų pastangų. Tik reikalingas psichologinis nusiteikimas.

 

Pradėkite:

 

1. Nusiteikite. Pagalvokite, kokia regėjimo funkcija, ką jums duoda geras regėjimas?

 

2. Užsimerkite. Daugelis žmonių lengviau atsipalaiduoja užsimerkę.

 

3. Stipriai ir energingai trinkite delnus vienas į kitą, pajuskite šilumą. To reikia, kad energija būtų dar stipresnė. Šiluma, sklindanti iš delnų gerina kraujotaką akių srityje.

 

4. Pridėkite delnus prie veido: delnų centrai turi būti nukreipti į akis, o pirštai sukryžiuoti ant kaktos. Švelniai pamirksėkite - blakstienomis turėtumėte liesti delnus. Išlaikykite tokį akių - delnų atstumą. Kuo mažiau prasiskverbs šviesos, tuo gilesnis bus atsipalaidavimas.

 

5. Neįtempkite riešų! Atminkite - rankose neturi būti jokios įtampos. Atpalaiduokite kaklą. 

 

6. Alkūnės gali būti atremtos į kelius ar į stalą. Bet stuburo linija turi išlikti tiesi. Atrama padės išvengti įtampos pečiuose, o tai gali jus blaškyti.

 

7. Jeigu matote baltas dėmes, tai reiškia, kad turite dar labiau atpalaiduoti akis. Įsivaizduokite, kad dėmes švelniai užtušuojate juoda spalva. Jūsų tikslas - matyti visiškai juodą lauką. 

 

8. Mėgaukitės!

Atsipalaiduokite, ramiai kvėpuokite, jauskite pasitenkinimą, prisiminkite ramią, malonią savo būseną, jauskite energiją, šilumą, sruvenančią iš delnų ir maitinančią jūsų akis. Pabūkite taip kuo ilgiau. 5 minutės – gerai, 10 minučių – dar geriau. Laiko ribojimo čia nėra.

 

9. Lėtai nuleiskite rankas ir atsimerkite. Viskas!

 

Jau po pirmosios palmingo procedūros galite pajusti efektą: galite matyti ryškesnes spalvas, aiškesnius vaizdus. Jauskite, kad jūsų akys pailsėjo. Visa tai dėl to, kad atsipalaidavo įtempti akių raumenys.

 

Šią techniką rekomenduojama atlikti kuo dažniau. Efektyvesnė ji bus atliekama prieš valgį, taip pat po pratimų akims. Pasėdėjus valandą prie kompiuterio – rekomenduojamos bent kelios minutės atpalaidavimo.

 

Galite nusistatyti sau kasdienį ritualą, paskirti šiai technikai pastovų laiką. Jūsų pastangos niekais nenueis. Tai vienas pagrindinių pratimų regėjimo gerinimui!