į pradžią turinys susisiekite  
Joga » Mudros (Pirštų joga)
Hakini-mudra

Hakini - mudra gerina atmintį ir koncentraciją, padeda giliau kvėpuoti ir atsipalaiduoti visam organizmui.

Atlikite ją, kai norite kažką prisiminti, jums reikia naujų idėjų ar gilesnio susikaupimo.

 

Energijos požiūriu ši mudra siejama su kaktos čakra, be to, stimuliuoja dešinįjį smegenų pusrutulį, kuriame yra atmintį valdantys centrai.

Giliau kvėpuojant smegenys geriau aprūpinamos deguonimi.

Ši mudra padeda geriau įsiminti naują informaciją ir kartu atsipalaiduoti.

 

Atlikimo technika:

Suglauskite abiejų plaštakų pirštų galiukus. Giliai įkvėpkite per nosį, o iškvėpkite – šiek tiek giliau – per burną. Tuo metu liežuvis turi būti laisvas. Kvėpuokite.

Pajuskite, kad diafragma pasidaro elastingesnė, o kvėpavimas – gilesnis. Šią mudrą galite praktikuoti bet kada ir ilgą laiką.

 

Afirmacija: 

Gyventi – saugu; koncentracija – mano stiprybė.