į pradžią turinys susisiekite  
Informacija apie jogą » Mudros (Pirštų joga)
Ksepana-mudra

Žmogus, esantis daugybės kitų žmonių apsuptyje dažnai sugeria pernelyg daug neigiamos energijos. Ypatingai tai jaučiama tada, kai jo paties energetinis lygmuo yra žemas.

 

Ši mudra stimuliuoja peristaltiką storojoje žarnoje, prakaito išsiskyrimą, nereikalingų medžiagų pasišalinimą per kvėpavimo sistemą.

Ksepana mudra padeda atsikratyti neigiama ir pasikrauti nauja teigiama energija. Mudra padeda atsikratyti bet kokios įtampos.

 

Atlikimo technika:

Sudėkite delnus, riešus kartu. Sukabinkite pirštus, ištraukite ir ištieskite smilius.

Viršutinio jūsų nykščio galiukas turi būti duobutėje tarp kitos plaštakos nykščio ir smiliaus. Tarp delnų – nedidelė erdvė. Rodomieji pirštai nukreipti žemyn.

 

Jeigu mudra praktikuojama gulint – rodomuosius pirštus nukreipkite į kojas.

Kai užbaigsite, abi rankas atpalaiduokite ir nuleiskite ant arba prie šlaunų.

 

Esant būtinybei ši mudra praktikuojama 7-15 kvėpavimo ciklų, koncentruojantis į iškvėpimą.

Ilgiau praktikuoti mudros nepatartina, nes vėliau iš organizmo ji pradeda šalinti ir švarią teigiamą energiją.

 

Kvėpavimas:

3 pirmieji įkvėpimai yra gilūs, o likusieji – ramūs, įprasti, bet būtina dėmesio koncentracija į iškvėpimus.

 

Vizualizacija:

Įsivaizduokite, kad sėdite ant akmens šaltinio viduryje ie praktikuojate mudrą. Jums iškvepiant prakaitas gausiai liejasi iš kiekvienos jūsų odos poros – tiesiog nuteka nuo jūsų į šaltinį.

Po to jūs prausiatės, atgaivindami save šaltinio vandeniu. Kai nuleisite rankas ant šlaunų, jauskite, kaip džiūnate saulėje.

Dabar esate atviras naujai švariai energijai.

 

Afirmacija:

Viskas, kas yra nereikalinga mano kūnui, sielai ir protui, išeina iš manęs ir išnyksta. Su dėkingumu priimu tai, kas atgaivina mane.