Kaklas turi atlikti daugybę nedidelės amplitudės, ypatingai tikslių judesių, kad būtų galima greičiau ir geriau pamatyti ir išgirsti. Apskritai kaklas, regėjimo ir vestibularinė sistema yra neatsiejama triada. Esant regėjimo, klausos ar vestibularinio aparato sutrikimams smegenys gauna netikslią, daugiau ar mažiau iškreiptą informaciją (tarsi kreivas veidrodis), dėl to DIDINA kaklo raumenų tonusą, kad šis būtų stabilus, kad nors kažkiek stabilizuotų tai, kas dirba netiksliai.

Kakle yra daugybė limfmazgių, ir judesio, normalaus raumenų darbo trūkumas blogina limfos nutekėjimą. Be to, visų tarpslankstelinių diskų mityba vyksta difuzijos būdu, kas yra įmanoma tik judesio metu.

Žmogaus kūnas yra sutvertas judėjimui. Įgimti žmogaus judesio stereotipai – tai kvėpavimas ir ėjimas. Sėdėjimas didžiąją dienos dalį sukelia eilę problemų. Daugiau problemų – daugiau skausmo. Kuo mažiau kūnas juda, tuo daugiau skausmo visur jaučiama.

Jeigu daug laiko praleidžiate sėdėdami, tikslinga yra kuo dažniau daryti pertraukas (pasivaikščioti, pakvėpuoti, atlikti pratimus akims, pajudinti kaklą). Nors ir 5 minutės yra geriau negu nieko. Sėdėjimas skatina krūtininės stuburo dalies lenkimą, t.y. kūprinimasi. Tuomet čia nevyksta jokios rotacijos, ribojamas šonkaulių paslankumas. Taip dar daugiau apkraunamas kaklas.

Organizme viskas su viskuo yra susiję. Geriau išsitieskite, pakelkite akis ir pažvelkite į tolį.

Ačiū Giuseppe Argenziano ir Unplash už puikiai šiam mano tekstui tinkamą nuotrauką.
Violeta

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!