Prie krūtinės sudėti delnai padeda susikaupti, suteikia vidinės ramybės, balanso, harmonijos, tylos jausmą. Šis gestas aktyvina ir harmonizuoja abu smegenų pusrutulius, sustiprina dėkingumo, prašymo meditaciją.

Tokia rankų padėtis – dėkingumo ir pagarbos ženklas. Rytuose tokiu gestu sveikinasi ir išreiškia dėkingumą.

Atlikimo technika:

Sudėkite delnus širdies čakros srityje. Tarp delnų tegu lieka nedidelis tarpas – nesuspauskite jų. Ramiai ir lygiai kvėpuokite.

Prieš ar po meditacijos sėdint ar stovint iškelkite rankas į dangų ir ilgokai taip pabūkite.

Atmandžali mudra yra labai veiksminga. Ji ramina mūsų mintis ir suteikia joms aiškumo, dvasinių jėgų, kurios po to yra transformuojamos į fizines jėgas.

Vizualizacija:

Įsivaizduokite, kad esate jums šventoje vietoje. Veikiausiai jūs žinote ypatingą šios vietos jėgą. Čia jaučiate ypatingą energetiką. Bet kada mintimis tą energiją galite pernešti į savo kambarį.

Bandykite jausti tą energiją ir savo viduje.

Mudra atves jus į tylą ir, jei dėkojate, kažko prašote ar užduodate klausimą, pagalba būtinai ateis pačiu reikiamiausiu laiku. Prieš baigiant meditaciją dar kurį laiką pabūkite tyloje.

Afirmacija:

Su nuoširdžiu dėkingumu priimu viską, kas manęs laukia. 

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!