Sėdėkite jums patogioje pozoje tiesiu stuburu . Užsimerkite, atsipalaiduokite. Kad nurimtumėte, galite 5 kartus lėtai,  giliai įkvėpti ir iškvėpti. Atpalaiduokite žandikaulius, bet lūpos tegu lieka sučiauptos. Atkreipkite dėmesį į kitus savo veido raumenis – atpalaiduokite juos. 

Pirštais užsikimškite ausis (alkūnės į šalis). Koncentruokitės į ajna čakrą (kaktos srityje). Lėtai ir giliai įkvėpkite. Iškvepiant tarkite garsą „mmmmm…“ – taip tęskite viso iškvėpimo metu.  Skambesys neturi būti garsus – svarbu, kad jaustumėte vibraciją savo viduje.

Iš pradžių vibracijos jaučiamos lūpose, po to – galvoje, stubure, visame kūne. Galite lengvai nuleisti ar pakelti smakrą – tuo pačiu sekite savo balso tembrą. Pasirinkite tokią galvos padėtį, kad ryškiau jaustumėte  vibracijas.

Neįsitempkite! Pradėti galima nuo 1-2 min., palaipsniui prieinant iki 15min. Po to nuleiskite rankas ant kelių ir stebėkite ramų kvėpavimą, įsiklausykite į vidinius savo pojūčius.

Bramari pranajama veda į Pratjaharos būseną – nukreipia jausmus į vidų nuo išorinių objektų. Todėl po jos galite pasinerti į Dharaną, t.y. koncentraciją.

Bramari pranajama teigiamai veikia ajna  čakrą, vysto vidinio pasaulio suvokimą, atpalaiduoja, ramina protą ir visą nervų sistemą, mažina galvos skausmus, kraujospūdį, dirglumą, pyktį, švelnina balsą, gerina miego kokybę.

Tai lyg raminanti smegenų garso terapija. Todėl geriau tinka prieš meditaciją ar prieš miegą.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!