Tai žvilgsnio ir dėmesio fiksacija į tašką tarp antakių. Drišti techniką galima naudoti atskirai arba atliekant asanas.

Atlikimo technika:

Akys pasyvios, pusiau atpalaiduotos, žvilgsnis fiksuotas. Sutelkite savo dėmesį į tašką tarp antakių ir „patraukite“ jį į galvos vidurį. Žvilgsnį sutelkite aukštyn ir į vidų, taške tarp antakių.

Kvėpuokite ramiai ir ritmiškai. Nemirksėkite. Galvą laikykite tiesiai, nekelkite jos aukštyn. Jei pavargote – pamirksėkite keletą kartų.

Iš pradžių bus sudėtinga išlaikyti žvilgsnį taške tarp antakių ilgiau nei keletą sekundžių.

Tiesiog kartokite pratimą kelis kartus. Po truputį susikaupimo laikas ilgės – iki kelių minučių.

Po to užmerkite akis, atpalaiduokite jas ir pusę minutės pailsėkite.

Galite pratimą atlikti dar 2 kartus.

Ši technika ne tik visapusiškai teigiamai veikia akis,  bet ir padeda susikaupti, geriau koncentruoti savo dėmesį.

Sąmoningas žvilgsnio sulaikymas ir nukreipimas beveik automatiškai veda į būseną „čia ir dabar“, kai nurimsta protas. 

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!