Gana paprastai atrodančią asaną gali atlikti kone visi. Virabhadrasana II yra pakankamai populiari, todėl daug kas tiesiog neatkreipia į ją dėmesio, o veltui – ši kukli poza turi daugybę privalumų:

– Fiziniame lygmenyje taisyklingai atliekama ji teigiamai veikia kojų, dubens ir liemens raumenis, padeda atverti klubų sąnarius ir krūtinės ląstą, lavina taisyklingos laikysenos pojūtį.

– Mentaliniame lygmenyje Virabhadrasana II skatina sąmoningai pajusti viso savo kūno ryšį, lavina pusiausvyrą, kūno padėties suvokimą erdvėje.

– Emociniame lygmenyje tai yra puiki poza išlaisvinti „užspaustai“ krūtinės ląstai, širdžiai, vyriškojo prado atradimui ir stiprinimui (juk visgi tai – karys!). Čia jūs stovite labai tvirtai – viena koja atgal, kita – pirmyn, tiesus dubuo, atvira krūtinė. Tokia stabili stovėsena skatina pajusti vidinę savo jėgą, tvirtybę, ji gali padėti jums atsiverti – tiek sau, tiek kitiems.
Kario poza padeda tvirčiau stovėti ant žemės visomis prasmėmis – suteikdama daugiau jėgos, pasitikėjimo, savigarbos. Juk karys yra stiprus, kantrus, ramus, žinantis.

Ramiai kvėpuokite. Atraskite šios asanos teikiamą patogumą, komfortą, tylą.
Ne visada tai tinka depresinės nuotaikos žmonėms. Ji neturi sukelti jokių (nei fizinių, nei emocinių) nemalonių pojūčių.

Praktikuokite.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!