1. Tiesiog imti ir ateiti. Geriau kartą pabandyti, nei tūkstantį kartų klausyti.


2. Visus dienos darbus bei rūpesčius palikite už salės durų.

3. Prieš jogos praktiką nevalgykite 2–4 valandas! Po užsiėmimo  rekomenduojami  skysčiai, po 30–60 min – lengvas maistas.

4. Turėkite laisvą, judesių nevaržančią aprangą, kojines (batų nereikia).


5. Išjunkite mobiliojo telefono garsą.


6. Jeigu užsiėmimo metu jaučiate poreikį nueiti į tualetą – eikite.


7. Menstruacijų metu naudokite 30% pilvo raumenų jėgos.


8. Jei kurią dieną jaučiatės prasčiau nei visada – viską darykite švelniau. Galite daugiau ilsėtis. Tausokite save.


9. Nieko nedarykite per jėgą, nepersistenkite. Sustokite, jei jaučiate aštrų skausmą, galvos svaigimą, pykinimą  ar kitus nemalonius pojūčius.


10. Apie rimtesnius sveikatos sutrikimus mokytojui praneškite prieš užsiėmimą.


11. Iškilus neaiškumams – visada klauskite!


12. Nuo paprasto eikite prie sudėtingo. Kiekvieną techniką galima supaprastinti, rasti lengvesnį, šiuo metu jums prieinamą variantą.


13. Žinokite, kad kitiems lankytojams yra neįdomus nei jūsų svoris, nei amžius, nei tai, kiek jūs pasilenkiate… Nelyginkite savęs su kitais!


14. Galite palyginti savo savijautą prieš ir po užsiėmimo.


15. Ar jaučiate po jogos harmoningą vidinę būseną? Išlaikykite ją kuo ilgiau ir skleiskite tai į aplinką. Neterškite savęs – ne tik netinkamu maistu ar gėrimais, bet ir neigiamomis mintimis, emocijomis, kalbomis ar poelgiais.


16. Nesitikėkite rezultato „čia ir dabar“. Gyvenime labiausiai nusiviliame tuomet, kai kažkas nepateisina mūsų lūkesčių. Todėl nieko nesitikėkite. Viskas ateina žingsnis po žingsnio.


17. Žinodami tingų savo būdą nusipirkite abonementą iš karto keliems mėnesiams. Po to jau atsiras vidinis mechanizmas, vedantis jus jogos keliu.

Praktikuokite jogą ir būkite harmoningi!

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!