Eidami sportuoti žmonės dažnai sako – einu išsikrauti, paleisti, ištaškyti, iškratyti stresą ir pyktį.

Jogos asanų praktikų metu mes nesiekiame išsikrauti, o kaip tik akumuliojame energiją (praną). Jogos pamokoje – asanos ir pranayma mums suteikia energijos, kurią mokomės sutelkti, kontroliuoti ir atsipalaiduojant tolygiai paskirstyti, bet ne paleisti ir “ištaškyti”. Tai vyksta ne tik mankštinant kūną, atliekant kvėpavimo pratimus, bet ir sutelkiant emocijas, jusles ir koncentruojant protą (Pratyahara ir Dharana).

Užsiėmimo metu nepaleidžiame minčių klajoti – planuoti ateities, sukti ratu prisiminimus, veltis į vidinius dialogus ir problemų gvildenimą. Mes sutelkiame protą į stebėjimą – duodame jam lengvą užduotį – stebėti pasirinktą objektą. Tai gali būti kvėpavimas ar kūno pojūčiai atliekamos asanos metu. Taip mes gauname dvigubą naudą: turėdamas paprastą užduotį tik stebėti nieko nesprendžiant ir neieškant priežasčių, protas nurimsta ir ilsisi, taip ne tik neeikvodamas energijos, bet dar ją ir akumuliuodamas.

Ir tuo pačiu metu mes mokomės nukreipti mintis nuo varginančių vidinių monologų, pratindami protą būti čia ir dabar būsenoje, sąmoningumo būsenoje, kuri ir yra svarbiausia gyvenant streso sąlygomis – nekurti ir nerutulioti galimų scenarijų.
Todėl praktikų metu svarbu, kad būtų kuo mažiau išorinių trukdžių. Jogos užsiėmime neturėtų būti veidrodžių, muzikos, bendravimo – viso to, kas gali blaškyti dėmesio koncentraciją.

Kviečiame praktikuoti jogą.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!