Mardžariasana plačiai žinoma kaip katės poza. Ji puikiai tinka kiekvienam.

Kontraindikacijos jai atlikti būtų ūmus, aštrus skausmas stuburo srityje.

Efektas –

Fiziniame kūne – didina stuburo lankstumą, mažina jo skausmus, masažuoja vidaus organus.

Energetiniame kūne – suteikia daugiau energijos, balansuoja Anahata čakros veiklą.

Emociniame kūne – suteikia lengvumo, grakštumo, lankstumo pojūtį.

Mentaliniame kūne – koncentruojantis į katės grakštumo vaizdą suteikia to paties.

Atlikimo technika

Pradinė padėtis: stovint keturiomis – keliai – klubai ir riešai – pečiai turi būti vienoje linijoje; keliai – plaštakos – taip pat vienodame plotyje.


Iškvepiant lėtai, maksimaliai susirieskite, suapvalinkite nugarą, galvą leiskite žemyn, smakrą prispauskite prie krūtinkaulio. Šlaunys turi išlikti vertikalėje.


Škvepiant lėtai, maksimaliai išsirieskite. Kelkite galvą aukštyn, bandykite atverti krūtinės ląstą, žvilgsnį nukreipkite aukštyn.

Taip atlikite 3 – 10 kvėpavimo ciklų.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!