Tai viena geriausių jogos pozų. Paschimottanasana ištempia visą stuburo kanalą, kuriuo eina Sushumna, taip skatindama nervinius impulsus kilti į aukštesniuosius centrus.  

Būnant asanoje yra masažuojami vidaus organai – tulžis pūslė, blužnis, inkstai, antinksčiai, kepenys.  O tai teigiamai veikia esant virškinimo sutrikimams, apetito nebuvimui, vidurių užkietėjimui,  pilvo pūtimui, diabetui, mėnesinių ciklo sutrikimams, lytinės sistemos ligoms.

Kai kūnas ir protas yra įsitempę, ši asana, reguliuodama antinksčių darbą, padeda atsipalaiduoti.

Atlikimo technika:

Atsisėkite tiesia nugara. įkvepiant pakelkite rankas aukštyn, dar labiau ištiesdami nugarą. iškvepiant lenkitės pirmyn, kuo labiau ištempdami savo stuburą. Turite lenktis per klubus! Kvėpuokite ramiai, koncentruokitės į bambos sritį. 

Galutinėje asanos fazėje visas kūnas turi būti atpalaiduotas.

Paschimottanasana atliekama po kitų asanų, nes raumenys ir sausgyslės turi būti elastingos! 

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!