Atsisėskite ramiai ir leiskite sau nurimti. Keletą minučių koncentruokitės į savo kūno pojūčius. Galite pradėti nuo pėdų ir palaipsniui kilti aukštyn, skenuodami pojūčius. Atkreipkite dėmesį į vietas, kuriose jaučiate diskomfortą, ir vietas, kuriose jaučiate malonius pojūčius. Tiesiog būkite atviri viskam, ką bejaustumėte. Priimkite tai be jokių komentarų ir vertinimų.

Išsirinkite kūno vietą, kurioje jaučiate gerus ar malonius pojūčius. Pora minučių palaikykite ten savo dėmesį. Ką pastebėjote? Keletą kartų įkvėpkite/iškvėpkite kiek giliau nei jums įprasta. Mėgaukitės tuo, ką jaučiate.

Lėtai perkelkite dėmesį į tą vietą, kuri jus neramina, maudžia ar skauda. Ką jaučiate čia dabar? Stebėkite. Pabūkite kurį laiką su šiais pojūčiais, neprieidami iki nemalonių. Jeigu jums sunku tą padaryti, porai minučių vėl perkelkite dėmesį į vietą, kurioje stebėjote malonius pojūčius. Pabūkite joje, o po to vėl sugrįžkite ten, kur problema.

Praktikos tikslas yra atrasti vietą, naudotiną kaip geros savijautos resursą. Ta vieta kaskart gali būti kita. Tegu tai bus mažasis rankos ar kojos pirštas, – svarbiausia yra atrasti ryšį, padėsiantį šiandien jaustis geriau.

pagal M. Kern knygą „Wisdom in the body“

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!