Už bet kokio judesio sutrikimo slypi gilūs, sudėtingi, tarpusavyje neatsiejami dalykai – raumenų spazmai arba silpnumas, asimetrinė kūno padėtis, sąnarių nestabilumas, didesnės ar mažesnės vidaus organų problemos, emocinės perkrovos, nesubalansuota mityba ir t.t.

Todėl asanų praktika jogoje naudingiausia yra tada, kai yra išjudinamas visas kūnas, parenkant tvarkingą ir logišką asanų seką. Pranajamos technikos taip pat turi būti derinamos tarpusavyje, kad teiktų naudos. tiek judesių, tiek kvėpavimo technikos turi papildyti, sustiprinti viena kitos poveikį arba kaip tik – kompensuoti.

Netvarkingas judesių kompleksas ar netaisyklingai atliekamos tiek asanos, tiek pranajamos technikos, hiperventiliacija – gali pagilinti esamas problemas. Geriau yra dirbti su mažais nesklandumais, nelaukiant didesnių. Todėl konsultuokitės su savo jogos mokytoju, klauskite, domėkitės tuo, ką ir kam darote.

Visuomet naudos daugiau yra tada, kai žinai, ką ir dėl ko darai… Rūpinkitės savimi.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!