Poveikis

Asana gerina laikyseną, lavina pusiausvyrą, suteikia stabilumo, moko sekant kvėpavimą atpalaiduoja ir ramina protą.

Ši asana puikiai tinka kvėpavimo pratimams, kūno atpalaidavimui stovimoje padėtyje. Tai – kaip pradinė padėtis daugeliui jogos praktikų, todėl svarbu taisyklingai ją atlikti, išlaikant įsivaizduojamą vertikalią liniją, einančią nuo uodegikaulio iki viršugalvio.

Atlikimo technika

Stovėkite tiesiai. Pėdos dubens plotyje. Bandykite išlaikyti kuo taisyklingesnę laikyseną. Tempkitės viršugalviu aukštyn, bet atpalaiduokite kaklą, pečius, rankas, pilvą.   

Kvėpuokite ramiai, giliai, ir ritmiškai. Galite atlikti nesudėtingas pranajamos technikas, kumbhaką. Sutelkite dėmesį į vieną tašką arba koncentruokitės į vidinius pojūčius. Pozoje būkite 1-2 minutes.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!