Atlikimo technika

Klūpime ant kelių. Iškvepiant lenkiamės atgal, atlošiame galvą, plaštakomis pasiekiame kulnus. Pradiniame etape taip išbūkite tik keletą sekundžių. Kvėpuokite ramiai.

Iš pozos išeikite lėtai ir atsargiai, kurį laiką ilsėkitės klūpant. Po to – kartokite dar kelis kartus. Tada ilsėkitės gulėdami ant nugaros.

Koncentruokitės į savo stuburą. Jei atsiranda nemalonių pojūčių – išeikite iš pozos ir pailsėkite.

Poveikis

Reguliariai praktikuojant suteikia ištvermės, gerina kvėpavimo sistemos veiklą.

Kontraindikacijos

Poza nerekomenduojama  esant stuburo ar kelių patologijoms ar traumoms, skydliaukės hiperfunkcijai, aukštam kraujospūdžiui, galvos smegenų kraujotakos sutrikimams, akių ligoms, migrenai.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!