Nervų sistema kvėpavime (diafragminis, klajoklis nervai);
Kvėpavimo mechanizmas (nosis, krūtinė, diafragma, pilvas, dubens dugnas);
Sutrikusio kvėpavimo požymiai;
Testai kvėpavimo funkcijai vertinti;
Pratimai kvėpavimui per nosį, liežuvio pozicijai gerinti;
O2 ir CO2 reikšmė audinių kvėpavimui;
Pratimo „Treniruotė kalnuose“ imitacija namų sąlygomis.

Kvėpavimas yra sinchroniška per visą organizmą besiritanti banga, į kurią reaguoja visos kūno diafragmos (membranos).
Labai dažnai dėl streso, nejudraus gyvenimo būdo arba kaip tik – kūno prigimčiai prieštaraujančios netaisyklingos fizinės veiklos yra sutrikdomas tas kvėpavimo bangos sinchroniškumas. Tuomet nervų sistema gauna klaidingą informaciją, nesupranta, kas vyksta, ir siunčia klaidingus signalus endokrininėms liaukoms, raumenims ir t.t.
Realiai užtenka 5 dienas besitęsiančio vienokio ar kitokio streso, kad susiformuotų klaidingas paviršutiniškas kvėpavimo stereotipas.

Lektorė – Violeta Gavelienė (kineziterapeutė, jogos mokytoja)

Trukmė – 2val

Kaina – 10e

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.

You have Successfully Subscribed!